Prezentul document conține termenii și condițiile pentru prestarea de servicii online de către Green Camp.

1. TERMENI

Următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea înţelesurile de mai jos, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:
Green Camp sau ”Prestatorul”: inseamna SC Glamping Nehoiu SRL, cu sediul social in Sat Varlaam, Nr. 70, Comuna Gura Teghii, Judet Buzau, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J10/559/2017, cod fiscal 37514850, telefon 0735 94 99 22, adresa email office@greencamp.ro, avand contul bancar RO02BTRLRONCRT0394240601, deschis la ING BANK;

Contract: inseamna intelegerea consensuala la distanta intervenita intre Prestator si Cumparator prin achizitionare voucher, telefonic si/sau online fara prezenta fizica simultana a acestora cu privire la vanzarea unuia/mai multora dintre Servicii sau a Pachetului de Servicii prin lansarea pe Platforma a unei Comenzi de catre Cumparator si acceptarea ei de catre Prestator cu respectarea prevederilor legale si a termenilor si conditiilor pentru prestarea online a serviciilor Green Camp.

Platforma: înseamnă site-ul web deținut de Green Camp avand domeniul www.greencamp.ro si utilizand logo-uri ale Green Camp, prin intermediul careia Green Camp prezinta Serviciile oferite spre prestare, iar Cumparatorii pot alege Serviciile / Pachetele de servicii pe care doresc să le achizitioneze, respectiv să le plateasca intr-una dintre modalitătile de plata acceptate de catre Green Camp. De asemenea, Platforma este folosita pentru procesarea si administrarea Comenzilor in vederea livrarii Serviciilor si inregistrarea platilor aferente vanzarii acestora.

Comanda: inseamna o comanda plasata de Cumparator prin intermediul Platformei prin care Cumparatorul isi exprima angajamentul de a achizitiona unul sau mai multe Servicii / Pachet de servicii, in conditiile prevazute in prezentul document si/sau agreate cu Green Camp printr-un mijloc de comunicare la distanta.

Servicii / Pachet de servicii: inseamna orice servicii care sunt oferite Cumparatorului în vederea achizitionării, contra cost, prin intermediul Platformei.

Newsletter: inseamna mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica sau alta forma de comunicare la distanţă (e-mail, SMS) cu privire la Serviciile si/sau la promotiile desfăsurate de Prestator sau de afiliatii acestuia, intr-o anumita perioada.

2. COMENZI / PRET / PLATI / SOSIRE si PLECARE / ANULARE

Pretul serviciilor, precum si detaliile validarii inscrierii in pachetul de servicii este afisat pe Platforma si cuprinde costul tuturor serviciilor prezentate public pe Platforma.

*Modalitatea de plata:

Avans – se va achita in momentul acceptarii conditiilor prezentului contract;
Plata integrala – se va achita cel mai tarziu cu 7 zile inainte de inceperea prestarii serviciilor din pachetul contractat.
Modalitatea de plata va fi personalizata pe fiecare pachet in parte.
Numarul minim de participanti este particular pentru fiecare pachet in parte.

Rezervarile se fac prin intermediul site-ului www.greencamp.ro, prin telefon la numarul: 0735 94 99 22 sau email la office@greencamp.ro. O rezervare se considera ferma in momentul achitarii avansului si incasarea lui in contul Glamping Nehoiu SRL.

3. ANULARE REZERVARI

Anularea rezervarilor se face in urma unei solicitari scrise sau telefonice urmata de o confirmare scrisa din partea noastra, dupa urmatorul scenariu:

Cu pana la 15 zile inainte de data de inceput aleasa de tine, ne poti anunta sau trimite un mesaj pe email si iti transformam banii achitati intr-un voucher pe care sa-l folosesti la preturile de lista oricand doresti in cursul anului si a sezonului de desfasurare a activitatii Green Camp in care ai facut rezervarea (perioada sezon 1 Mai – 30 Septembrie).

Dupa cele 15 zile pana la 5 zile inainte de data de intrare putem sa transformam doar 65% din suma achitata in voucher. Anularea cu mai putin de 5 zile inainte de data de intrare duce la pierderea sumei achitate. Situatiile speciale si bine documentate le putem discuta de la caz la caz (decizia este doar la conducerea Green Camp si va fi asumata de client).

In cazul in care exista motive bine intemeiate pentru oricare dintre parti anularea rezervarii poate duce la returnarea sumelor de bani platite. Returnarea avansului platit se va face in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data confirmarii in scris, prin email a sumei de returnat. Nu ne dorim sa dureze atat de mult dar fiind un business derulat intr-o zona izolata, trebuie sa ne luam o mica rezerva. Va asiguram ca nu riscati sub nici o forma pierderea banilor.

In situatii de urgenta sau de forta majora, care pun Green Camp in imposibilitatea de oferire a serviciilor contractate la momentul rezervarii, reprezentantii Green Camp vor incerca reprogramarea serviciilor intr-o perioada agreata de ambele parti. Daca tarifele pentru noua perioada aleasa difera fata de tarifele contractate se va proceda dupa cum urmeaza:

– in cazul in care tarifele pentru noua perioada aleasa sunt mai mari, Green Camp va suporta aceasta diferenta
– in cazul in care tarifele pentru noua perioada aleasa sunt mai mici, Green Camp va furniza servicii suplimentare de cazare, masa sau activitati pentru diferenta
– in cazul in care reprogramarea se va face in sezonul urmator, Green Camp se angajeaza sa faca recalcularea la tariful cel mai avantajos pentru client, pastrand si celelalte doua reguli de mai sus.

4. TARIFE

Tarifele sunt cele afisate pe site si vor putea fi schimbate unilateral si fara vreun preaviz. La fiecare rezervare veti primi un calcul personalizat. Acel pret comunicat ramane fix pentru o perioada de 5 zile lucratoare, termen in care Clientul va trebui sa achite avansul.

In cazul grupurilor, evenimentelor sau team buildingurilor se vor agrea preturi personalizate. In acest caz tarifele agreate prin corespondenta email vor prevala in fata celor publicate pe site.

5. MODALITATI DE PLATA

Ca modalitati de plata acceptam plati prin transfer bancar, card si in numerar.

6. SOSIREA SI PLECAREA

Cazarea se va face se face in intervalul 16:00 – 21.00.

Eliberarea camerei in ziua plecarii se va face pana la ora 12:00.

Primirea cazarii mai devreme, dar si eliberarea acesteia mai tarziu de orele mentionate mai sus este posibila la cerere, in functie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii vor fi comunicate inainte.

Oaspetii care elibereaza cazarea pana la ora 12:00 pot lasa bagajele intr-un spatiu asigurat de noi pentru un interval de 12 ore, fara costuri suplimentare.

7. CONDITII COPII

Nu exista costuri suplimentare de cazare pentru copiii cu varste de pana la 12 ani care stau impreuna cu parintii, folosind paturile existente. Se pot instala saltele suplimentare. Costurile pentru serviciul de mese si activitatii outdoor vor fi comunicate la momentul rezervarii.

8. ANIMALE DE COMPANIE

Accesul cu animale de companie este permis insa NU in interiorul corturilor cu exceptia animalelor mici care vor fi acomodate in custile proprietarilor. Caini de talie mare vor trebui sa fie legati pe platforma cortului pe durata noptii. Va informam ca in locatie avem si noi cainii nostrii. Sunt de talie mare, nu sunt legati, dar sunt foarte obisnuiti cu oamenii. Nu raspundem pentru interactiunea lor cu animalele Dvs. Daca credeti ca poate reprezenta o problema, va rugam sa discutam acest aspect la momentul rezervarii.

9. PROGRAM RESTAURANT – BAR

Micul dejun se serveste zilnic intre orele 09:00 – 10:30.
Pranzul (pachet optional) se serveste in intervalul 13:30 – 15:00.
Cina se serveste intre orele 19:30 – 21:00.
Barul este deschis intre orele 09.00 – 23.00.

In cazul in care se pleaca la activitati (rafting, kayaking, etc) mai devreme, vom asigura dupa posibilitati o servire mai rapida sau sandwich-uri.

Pranzul este la cerere. Se poate contracta fie la momentul rezervarii sau ne spuneti la fata locului in seara de dinainte.

Avand in vedere locatia si posibilitatile reduse de aprovizioare, meniul este unul fix avand doar doua optiuni: meniu normal si optiunea vegetarian (adica fara carne). Detaliile legate de felurile de mancare ce vor fi servite le veti primi la momentul rezervarii.

10. CONSUMUL DE MANCARE SI BAUTURA PROPRIE

Acesta va fi permis doar pe terasele cortului. Este interzis consumul de mancare si bautura atat in corturi, cat si pe terasa restaurantului.

11. FUMATUL

Fumatul este permis in spatiile deschise (terasa corturilor si terasa restaurantului). Este strict interzis fumatul in interiorul cortului.

12. SIGURANTA OBIECTELOR PERSONALE

Avand in vedere ca locatia este un spatiu de campare, iar cazarea se face la cort, modalitatea de limitare a accesului in corturi este limitata. Va recomandam sa nu lasati lucruri de valoare in cort fara prezenta Dvs. acolo. O posibillitate ar putea fi inchiderea lor in masinile personale. Desi nu am avut nici un incident pana acum, nu ne putem asuma nici un fel de responsabilitate legat de bunurile personale.

13. CONFIDENTIALITATEA INFORMATIILOR SI A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Daca ne contactati prin e-mail (office@greenacamp.ro) sau prin intermediul website-ului www.greencamp.ro, ne vom permite sa va contactam pe viitor pentru a va trimite materiale si oferte promotionale sau pentru a va informa in legatura cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodata numele sau informatiile dumneavoastra fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra. Veti avea posibilitatea sa ne comunicati daca doriti sa primiti aceste informatii pe viitor sau sa renuntati a mai fi informati de catre noi.

In diferite situatii, este posibil sa facem fotografii de grup sau individuale pe care sa le postam pe canalele de social media sau pagina web. Contractand un pachet de servicii de la noi va dati acordul pentru acest lucru. Ne angajam sa nu folosim optiunea de „tag”, sa facem publice nici o fotografie sau inregistrare care sa puna intr-o situatie jenanta sau defaimatoare pe nici o persoana. Mai mult, oricand, considerati ca nu doriti o anumita imagine sa fie facuta publica ne angajam sa o stergem in maximum 24 de ore.

14. POLITICA DE PROTECTIE A MEDIULUI

 Grija fata de mediu este prioritateea noastra principala, de aceea promovam in mod continuu o atitudine eco-responsabila.

O economisire a electricitatii, a apei, sapunului si hartiei presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator la care va rugam foarte mult sa participati.

Va rugam sa nu va simtiti jigniti daca vi se atrage atentia cu privire la anumite aspecte pe care altfel nu le constientizam.

15. COD DE CONDUITA

Personalul Green Camp va va intampina intotdeauna cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea Dvs. In cazul in care, in orice moment, simtiti ca nu ati fost tratat corespunzator va rugam sa ne contactati la numerele de mai sus.

In cazul in care un oaspete sau un vizitator al locatiei, prin aspectul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand ceilalti oaspeti si/sau afectand imaginea Green Camp, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca locatia. In acest sens, Green Camp isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii.

16. DISPUTE SI RECLAMATII

 Ne rezervam dreptul de a chema in judecata oaspetii care:

– pleaca fara a-si achita serviciile de care a beneficiat,

– cand se demonstreaza, fara niciun dubiu, ca oaspetele a produs pagube materiale in incinta locatiei,

– cand oaspetele pleaca din hotel cu obiecte care nu ii apartin.

Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicilor locatiei nostre. In cazul in care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdictia tribunalului Bucuresti

17. CLAUZE FINALE

Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la Green Camp, au luat la cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.

18. MODIFICARI ALE PREZENTELOR TERMENI SI CONDITII 

 Politica locatiei poate fi modificata fara a se face notificari in prealabil.